figyelő jehu 2.

figyelő jehu 2.

Beszédes csönd

2012. május 03. - figyelő jehu 2.

Négyrészes "dokumentumfilmet" illesztett programjába az "összmagyarsághoz" szóló "köztelevízió", a Duna Tv.

A film már régóta kedvence a neonáci-újnyilas-sámánista honlapok közönségének. A "dokumentumfilm" az "ősmagyar" szélsőjobb ismert agitátorait, eszelőseit szerepelteti; az elhangzó szövegek részben ostobaságok/hazugságok, részben kifejezett aljasságok, részben eszelősségek: antikapitalizmusnak álcázott demokráciaellenesség a tartalmuk. A filmet ajánló szöveg az "alkotást" megrendítőnek stb. nevezi...

Valóban megrendítő, a mai körülmények között is, hogy a köztelevízióban neonáci-újnyilas-sámánista propagandafilmet vetítenek.

Még megrendítőbb a csönd, amely ezt a fölháborító dolgot övezi: nem tudok demokratikus politikai erők vagy a demokratikus média érdemi reakcióiról.

Úgy tűnik, értelmes embernek mennie kell e tájról. Menjen is, aki teheti.

A bejegyzés trackback címe:

https://figyelojehu2.blog.hu/api/trackback/id/tr548253970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

198584 2012.05.03. 15:56:52

Még mielőtt ez a sorozat törzsanyag leend unokáink tanulmányaiban, kérdem: - van-e valóban "demokratikus" politikai erő, mely tiltakozhat, ill. mit is nevezünk jelenleg annak? - van-e "demokratikus" média, mely a 'piac' (meghatározó, létfenntartó ! ) támogatása nélkül is megél ? - és hová a büdös francba menekíthetnénk unokáinkat ? ha már mi itt maradtunk?

16940 2012.05.03. 16:42:40

Kedves jehu/Бездомный! Fordítva! Éppen most kell helytállnunk a szélsőjobboldallal és jobboldali cinkosainkkal szemben, mert Magyarország a mi hazánk! Ami jó itthon van (jelenben és múltban) a mi elődeink teremtették. A szélsőjobboldal meg a vele szövetkező jobboldal, és elődeik, kizárólag szerencsétlenséget , tragédiát hoztak a magyar nemzetre. Ehhez tartsuk magunkat - szilárdan. Ne menj el, harcolj, küzdj akkor jehuként! Én se mentem el, amikor mártírvédő előtti - egynapos - nick-nevem miatt (valóban MOSZAT-sértő volt, jóhiszeműen vettem föl) eltiltottak. Maradtam új nick-névvel, majd visszavettem az eredetit, a navigatort. Most se hagyom magam kiűzni ezek felém irányzott kollektív utálkozásaitól. Kikapcsoltam blogom interaktivitását, és viselem e döntéseim következményeit. A politika harc, akár akarjuk, akár nem, s e tényt hordoznunk kell. Barátsággal.

15349 2012.05.03. 18:56:42

Én már nem megyek sehová - egyébként sem úgy nőttem föl, hogy el tudjam képzelni az ország elhagyását - legfeljebb a szomszédba, például Fülekre mennék. De ez is csak tréfa... Korábban a Szózatot mindig nehezen tanítottam - nem könnyen uralkodtam meghatottságomon... De ma már azt mondanám a diákoknak, József Attilával: nem muszáj hősnek lenni... Nem muszáj itt kínlódni, az embernek csak egy élete van. Ebből az országból sokáig nem lesz semmi. Menjen, legyen kozmopolita, aki teheti... Kant valami olyasmit mondott, hogy ezen a Földön bárhol ugyanolyan joga van bárkinek is tartózkodnia...
süti beállítások módosítása