figyelő jehu 2.

figyelő jehu 2.

Állatkerti empátia

2012. április 30. - figyelő jehu 2.

Elnéztem az elmagányosodott állatkerti jegesmedvét: öt-hat lendületes és indulatos lépés előre, egy fejcsapás föl a levegőbe; megfordul, visszafelé ugyanez. És ismétli, megszámlálhatatlanul sokszor.

Hirtelen különös, mély értelmet kapott számomra az obszcén kis mondóka:

Bassza meg a jegesmedve,

de el vagyok keseredve!

*

Бездомный továbbra sem tud belépni - ennek okát nem ismeri. Saját blogjához sem fér hozzá, így még harakirit sem tud csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://figyelojehu2.blog.hu/api/trackback/id/tr708253960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

15184 2012.04.30. 18:59:00

Ez az első magyar vers, melyet megtanultam! Általános első osztályában, 1973-ban. Ülök a vécén, a vécének lécén Besüt a nap, kiűz a bűz. Most jön a rémhír: Elfogyott a vécépapír! Bassza meg a jegesmedve, De el vagyok keseredve! Most itt ülhetek egész este...

179584 2012.04.30. 19:31:28

Huszonéves koromban hallottam ezt a verset: Ülök a büdin, lóg a farok, szarok. A nap betüz, a büz elüz, - na én megyek! Igaz, ennek a jegesmedvéhez nincs köze, de Maxval kommentjéhez igen:

12910 2012.04.30. 20:19:39

belépsz a legfelső sorban lévő Eszközök/Beállítások/Adatvédelembe és ott törölni az összes sütiket majd mindenhová újra bejelentkezni ha akkor sem, abban az esetben újra törlöd a sütiket majd a nolblogra a hozzászólások ablaknál jelentkezel be, nem a főoldalon

15349 2012.04.30. 22:13:47

3. Ó, ez már régen megtörtént...
süti beállítások módosítása