figyelő jehu 2.

figyelő jehu 2.

Önkritikát gyakorolok!

2012. május 22. - figyelő jehu 2.

Nem versben, mint Minimusz, a disznók legnagyobb lírikusa (a Maximus név illenék hozzá), de talán így is megteszi...

1.

Két ügyben az Európai Bírósághoz fordul Magyarország

"Navracsics Tibor a kötelezettségszegési eljárásokkal kapcsolatban elmondta, az adatvédelmi biztos és a bírák nyugdíjazásának ügyében az Európai Bírósághoz fordul Magyarország."

Alighanem hazaáruló vagyok (ami azt illeti: Orbániát nem is tartom hazámnak...), de legalábbis hülyét kaptam magamtól: vazze, én eddig komolyan azt hittem, minket (azaz Orbániát) citálnak bíróság elé! Fogalmam sincs, hogy került a fejembe ez a képtelen gondolat! Még szerencse, hogy Navracsics megmondta: a dolog fordítva áll - mi citáljuk bíróság elé Európát.

Nem szeretnék az EU helyében lenni!

2.

Már egészen biztos, hogy meghülyültem: elképesztő ökörségeket vélek olvasni!

"Boldogasszony Zarándokvonat" - esküszöm, ezt vizionáltam itt.

3.

És akkor még itt van ez is"Pünkösdi megújulás a Magyar Szent Családdal".

Vajon, belátván állapotom súlyosságát, ha diliházba kéredzkedem, ott nem fogok ilyesmiket vizionálni..? Remélhetem, hogy ott normális emberek vannak, ha már itt, a "szabadban", annyi a hülye..?

4.

(Ma még ezt is sikerült vizionálnom:

Kövér László: Magyarország minden támogatást megad Németországnak a gazdasági válság leküzdéséhez...

Ilyen nyilván nincs - egyértelmű tehát, hogy megőrültem.)

 

Az utólagos zárójelezéssel jelzem: tényleg önkritikát kell gyakorolnom: figyelmetlenül olvastam, felültem a galamus manipulatív címének. Hiába, nem szoktam meg a galamustól az ilyesmit...

A linkben kiemelt címmel szemben az anyag első bekezdésében a következő olvasható:

Magyarország minden tőle telhető támogatást megad Németországnak az Európai Unió és az euróövezet gazdasági stabilitásának helyreállítását célzó erőfeszítésekhez, és minden támogatást örömmel fogad, ami a magyar gazdaság helyzetét javítja - mondta az Országgyűlés elnöke kedden Berlinben a német törvényhozás alsóháza, a Bundestag elnökével folytatott megbeszélését követően.

 

Vissza az alapigazsághoz: mindent bizalmatlanul kell olvasnunk.

(Voltaire)

A bejegyzés trackback címe:

https://figyelojehu2.blog.hu/api/trackback/id/tr288254024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

265793 2012.05.22. 19:52:56

Jehu! Hogy Te miket vizionálsz? Tudod, kevesebb, könnyű ebéd, sok alvás, sport! :-)) Ez egyébként agyrém! Fordítva ülnek a lovon!!

204112 2012.05.22. 22:23:03

Szólni kell a németeknek, gyorsan, hogy vigyázzanak, Orbán megy segíteni, meg is védi őket, a maga módján! :-)))))))) Eddig ez a hét legjobb vicce! Nem csodálkoznék, ha sutyiban már ma éjszaka elkezdenék visszahúzni a falakat!

204112 2012.05.22. 22:24:52

Jehu, nem Te őrültél meg!

235117 2012.05.23. 06:18:02

Jehu, nem vagy egyedül. Ezek szerint, asszem én is megőrültem, kényszerképzetem támadt, hogy Kövér vitte segítségül Selmeczit is. Szegény németek, lehet, hogy ők még nem tudják ez mit jelent.
süti beállítások módosítása